سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

احتمال سقوط اتریوم به زیر ۱۰۰۰ دلار؟ بنجامین کوئن توضیح می‌دهد

بیش از یک میلیارد دلار اتریوم طی سه هفته گذشته از صرافی‌ها خارج شده است

بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، تحلیلگر بازار کریپتو انتظار دارد که قیمت اتریوم به زیر سطح ۱۰۰۰ دلار اصلاح شود.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، کوئن در یک ویدیو یوتیوبی به ۷۹۰ هزار دنبال‌کننده خود گفت که از لحاظ تاریخی، اتر اغلب پیش از آنکه وارد فاز صعودی جدیدی شود، حداقل دو بار «ثبات» کف‌های اصلی چرخه خود را تست می‌کند.

این تحلیلگر به تست مجدد کف‌های قیمتی اتریوم در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ اشاره می‌کند و می‌گوید که یک کف دیگر در سال ۲۰۲۲ باقی مانده و هنوز مورد تست مجدد قرار نگرفته است.

کوئن پیش‌بینی می‌کند که در بین جفت ارزهای مهم اتریوم، احتمالاً در سال جاری شاهد سقوط جفت ارز بیت‌ کوین آن (ETH/BTC) خواهیم بود و سپس حرکت کاهش مشابهی را در جفت ارز دلار آمریکا (ETH/USD) این آلت کوین مشاهده می‌کنیم.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

3 × پنج =

طراحی ربات سفارشی