سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بهترین ارزهای دیجیتال وب ۳ کدامند؟

بهترین ارزهای دیجیتال وب ۳ کدامند؟

در اوایل ظهور اینترنت صفحات وب تنها از چند تصویر و متن‌های طولانی تشکیل می‌شد که هیچ پویایی‌ای در آن وجود نداشت.

با پیشرفت فناوری خیلی زود صحبت از نسل دیگری از وب مطرح شد که در آن تصاویر و ویدئوها حرف اول را می‌زدند و کاربر می‌توانست به راحتی با سایت‌های اینترنتی مورد استفاده‌ی خود تعامل داشته باشد. نسلی که هم اکنون هم در حال تجربه کردن آن هستیم و قرار است در آینده جای خود را به وب ۳ بدهد.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


اینکه وب ۳ چیست و اینترنت نسل بعدی چه تفاوت‌هایی با اینترنت فعلی دارد، موضوع مهمی است که قصد داریم در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

علاوه بر این قرار است بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ی وب ۳ را نیز برایتان معرفی کنیم تا اگر شما هم آینده را متعلق به اینترنت غیرمتمرکز می‌دانید، از همین حالا به فکر سرمایه‌گذاری در این رمزارزها باشید. پس لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

وب ۳ یا اینترنتی نسل بعدی چیست؟

منظور از وب ۳ (Web3) نسل بعدی اینترنت است که در آن همه‌ی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها ماهیتی غیرمتمرکز داشته و منافع کاربر اولویت اول خواهد بود.

وب ۳ به نسل بعدی اینترنت اشاره دارد که در آن خبری از سلطه‌ی شرکت‌های متمرکزی مثل «گوگل» (Google)، «متا» (Meta)، «مایکروسافت» (MicroSoft) و غیره نیست و همه‌چیز به شکلی کاملاً غیرمتمرکز در اختیار تولیدکنندگان محتوا و کاربران اینترنت قرار دارد.

برای درک بهتر موضوع بیایید به گذشته برگردیم و ابتدا نگاه دقیق‌تری به وب نسل اول و وب نسل دوم داشته باشیم. منظور از وب نسل اول یا «وب ۱» (Web 1) روزهای آغازین ظهور اینترنت و صفحات وب است که در آن به جز چند صفحه‌ی اینترنتی ثابت هیچ چیز دیگری وجود نداشت.

در این نسل کاربران تنها مصرف‌کننده‌ی اینترنت بودند و وظیفه‌ی ساخت و تولید صفحات وب برعهده برخی از شرکت‌های خاص بود. علاوه بر این بیشتر صفحات اینترنتی را متن‌های طولانی و چند تصویر کوچک تشکیل می‌داد.

چند سال بعد اینترنت به سمت و سویی رفت که در آن، بیشتر صفحات تولید شده توسط کاربران ساخته می‌شد و دیگر خبری از آن صفحات اینترنتی خسته‌کننده و پر از متن نبود.

در وب نسل دوم یا «وب ۲» (Web 2) سایت‌هایی مثل «فیس بوک» (FaceBook)، «توییتر» (Twitter) و «مای اسپس» (MySpace) وظیفه‌ی تولید محتوا را به کاربران اینترنتی محول کردند و فضای وب شکل پویاتری به خود گرفت. اما همین موضوع خود باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی شد.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

هشت − 3 =

طراحی ربات سفارشی