سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

همه چیز در مورد ایردراپ (Airdrop) | چگونه از ایردراپ ها مطلع شویم؟

همه چیز در مورد ایردراپ (Airdrop) | چگونه از ایردراپ ها مطلع شویم؟

اگر نگاهی به سایت‌های آماری ارزهای دیجیتال مثل «کوین مارکت کپ» (CoinMarketCap) بیندازیم می‌بینیم که بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ رمزارز مختلف در آن ثبت شده است.

این تعداد و تنوع زیاد باعث می‌شود که پروژه‌های جدید برای جلب توجه سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه دست به کارهای خلاقانه و جالب‌توجه بزنند تا شاید بتوانند خود را در بین این همه پروژه‌ی فعال متمایز سازند.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


با اینکه چنین پروژه‌هایی ارزهای دیجیتال خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی به سایت‌های این حوزه تبلیغ می‌کنند ولی بسیاری از آن‌ها روی به دیگر ابزارهای بازاریابی هم می‌زنند. ایردراپ یکی از این ابزارها است که در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل در مورد آن صحبت کنیم.

ایردراپ چیست؟

 

ایردراپ به یک روش تبلیغاتی گفته می‌شود که در آن شرکت‌های مختلف بخشی از رمزارز جدید خود را به رایگان در اختیار کاربران می‌گذارند.

«ایردراپ» (Airdrop) یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی است که در جریان آن شرکت‌های مختلف به منظور ایجاد سروصدا و آشنا کردن کاربران فعال در حوزه‌ی رمزارزها با پروژه‌ی خود اقدام به پخش رایگان آن رمزارز می‌کنند. با این کار هم اسم رمزارز جدید به سر زبان‌ها می‌افتد و هم افراد جدید با پروژه آشنا می‌شوند.

علاوه بر این چون بسیاری از کسانی که در جریان ایردراپ رمزارزهای خود را دریافت کرده‌اند، آن‌ها را در صرافی‌ها می‌فروشند، قیمت و ارزش واقعی آن رمزارز هم مشخص می‌شود. در حقیقت ایردراپ یکی از راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است.

به خاطر همین ماهیت برد-برد ایردراپ است که بسیاری از پروژه‌ها و استارتاپ‌های جدید از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

چون هم پروژه‌ی آن‌ها به همگان معرفی می‌شود و هم شرکت‌کنندگان در ایردراپ پاداش مالی دریافت می‌کنند و این به نفع هر دو طرف است.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

5 + 8 =

طراحی ربات سفارشی