سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

API ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

API ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

دنیای ارزهای دیجیتال دنیای بزرگی است که فرصت‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری در آن وجود دارد. کسانی که می‌خواهند بدون وارد شدن به بحث‌های تخصصی و پیشرفته به خریدوفروش و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بپردازند، می‌توانند با کمی آموزش ساده شروع به این کار کنند.

در طرف دیگر، کسانی هم هستند که بعد از مدت‌ها فعالیت در دنیای رمزارزها به دنبال روش‌های بیشتری برای افزایش سرمایه‌ خود می‌گردند. روش‌هایی مثل استخراج، سپرده‌گذاری، شرکت در عرضه‌های اولیه و … از جمله‌ این فرصت‌های جدید هستند که می‌توان به جز خریدوفروش از این راه‌ها هم به کسب درآمد پرداخت. در مطالب قبلی منتشر شده در سایت در مورد این روش‌ها صحبت کرده‌ایم و امروز می‌خواهیم در مورد API یا واسط برنامه‌نویسی کاربردی صحبت کنیم.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


در پایان خواهید فهمید که درک و استفاده از این فناوری چگونه می‌تواند باعث افزایش سودآوری شما شده و فرصت‌های جدیدی برایتان ایجاد کند. با ما همراه باشید.

API یا واسط برنامه‌نویسی کاربردی

«ای‌پی‌ای» (API) مخفف Application Programming Interface یا همان واسط برنامه‌نویسی کاربردی است. ساده‌ترین تعریفی که می‌توان برای API بیان کرد این است که این فناوری درواقع یک تکه کد برنامه‌نویسی است که به دو برنامه‌ جدا از هم اجازه می‌دهد با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند.

برای مثال سایتی مثل «کوین مارکت کپ» (Coinmarketcap) را در نظر بگیرید که یکی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده‌ آماروارقام در حوزه‌ ارزهای دیجیتال است. اگر وارد این سایت شوید می‌بینید که آخرین قیمت ارزهای مختلف از چندین صرافی به‌صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود؛ درواقع اتفاقی که می‌افتد این است که کوین مارکت کپ به کمک API به صرافی‌های مختلف متصل می‌شود و آخرین قیمت ارز مورد نظر را از آن‌ها می‌گیرد و در سایت خود نمایش می‌دهد.

به عبارت دیگر فرض کنیم شما وارد صفحه‌ مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین در سایت کوین مارکت کپ شده‌اید. اتفاقی که در پشت پرده می‌افتد این است که کوین مارکت کپ اطلاعاتی مثل نام ارز دیجیتال، بازه‌ زمانی و اطلاعات مشابه را با استفاده از API به صرافی‌های مختلف ارسال می‌کند. صرافی‌ها این درخواست را دریافت کرده و اطلاعاتی درخواستی را از پایگاه داده‌ خود می‌گیرند و دوباره آن را به کمک API به کوین مارکت کپ می‌فرستند. سپس این سایت داده‌های دریافتی خود از صرافی‌ها را در صفحه‌ای که شما وارد آن شده بودید به نمایش درمی‌آورد.

API به سایت‌ها، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل اجازه می‌دهد با اینکه ساختار متفاوتی از هم دارند، به‌راحتی و با سرعت اطلاعات مختلف را بین یکدیگر ردوبدل کنند.

در مثال بالا صرافی‌ها نقش ارائه‌دهنده‌ API و کوین مارکت کپ هم نقش استفاده‌کننده از API‌ را دارد، زیرا در طراحی و ساخت صرافی‌ها API هم برایشان برنامه‌نویسی می‌شود تا برنامه‌های دیگر مثل کوین مارکت کپ بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

اکنون که با مفهوم API یا رابط برنامه‌نویسی کاربردی آشنا شدیم بیایید در مورد فرصت‌های جدیدی صحبت کنیم که این فناوری در زمینه‌ سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال برای ما ایجاد می‌کند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پنج × چهار =

طراحی ربات سفارشی