سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بررسی جایگاه فناوری بلاک چین در متاورس

بررسی جایگاه فناوری بلاک چین در متاورس

شرکت فیس‌بوک با معرفی فناوری متاورس و تغییر نام خود به متا، خبر از یک تحول بزرگ در دنیای فناوری داد؛ تحولی که به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران، با ظهور فناوری‌هایی مانند اینترنت قابل مقایسه است.

بدون شک ایجاد چنین محیطی بدون حضور فناوری‌های نوظهور نظیر بلاک چین و ارزهای دیجیتال، امکان‌پذیر نخواهد بود. در این مقاله به بررسی جایگاه فناوری بلاک چین در متاورس می‌پردازیم و جنبه‌های مختلف این دنیای مجازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فناوری متاورس چیست؟


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


در جولای سال ۲۰۲۱ مارک زاکربرگ فاش کرد که شرکت معروف وی یا همان فیسبوک، قصد توسعه کسب‌ و کاری جهت ایجاد یک فضای مجازی بزرگ برای کار، سرگرمی و حتی تعاملات اجتماعی به نام متاورس را دارد. در پی این بیانیه، فیسبوک در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۱ نام خود را به متا تغییر داد.

این روزها نام فناوری «متاورس» (Metaverse) به عنوان یک تحول بزرگ در زندگی آنلاین آینده بسیار به گوش می‌رسد؛ با این حال به نظر می‌رسد که درک و تفسیر هر شخص از این فناوری با دیگران متفاوت است! اصطلاح متاورس برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ در یک رمان علمی تخیلی مشهور به نام Snow Crash توسط نویسنده توانای آن یعنی نیل استفنسون (Neal Stephenson) خلق شد.

در این کتاب متاورس دنیای مجازی و خیالی توصیف شده که مردم می‌توانند با استفاده از فناوری فیبر نوری در یک شبکه جهانی به آن متصل شوند. بنابراین در عصر حاضر، می‌توان این فناوری را به عینک‌های واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) نسبت داد.

کلمه «متا» (Meta) در لغت به معنای بی‌کران است و اغلب اشاره به جهان هستی دارد. در کنار توصیف قبلی، برخی معتقدند که متاورس یک جهان مجازی خواهد بود که در آن کاربران می‌توانند به گشت‌وگذار پرداخته و با دیگران تعامل داشته باشند.

به عنوان مثال، در این تفسیر متاورس شامل جهانی دارای ساختمان، پارک و تمام المان‌های دیگر به صورت مجازی است که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری آن‌ها را ایجاد کرده‌اند. این فضا ممکن است دارای قسمت‌های شهری، طبیعی و حتی بخشی برای شکار و نبرد بازیکنان با یکدیگر باشد.

از سوی دیگر، همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا توجه و علاقه همه به سمت چنین دنیایی جلب شود. با گسترش فرهنگ دورکاری و استفاده از اینترنت برای کار و تحصیل، مردم به دنبال روش‌هایی برای اجرایی کردن این تعاملات هستند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پنج × 4 =

طراحی ربات سفارشی