سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

سهام شرکت دیفای تکنولوژیز پس از پذیرش بیت کوین صعودی شد

سهام شرکت دیفای تکنولوژیز پس از پذیرش بیت کوین صعودی شد

شرکت دیفای تکنولوژیز اینک (DeFi Technologies Inc)، یک شرکت عمومی که در بورس کانادا معامله می‌شود، تصمیم استراتژیک مهمی گرفته و بیت کوین را به عنوان ذخیره اصلی خزانه خود انتخاب کرده و ۱۱۰ بیت کوین خریداری کرده است. این اقدام نشان‌دهنده اعتماد شرکت به پتانسیل بیت کوین به عنوان ابزاری برای مقابله با تورم است. اولیویر روسی نیوتن، مدیرعامل دیفای تکنولوژیز، اظهار داشت: «ما بیت کوین را به عنوان ذخیره اصلی خزانه خود انتخاب کرده‌ایم که نشان دهنده اعتماد ما به نقش آن به عنوان ابزاری برای مقابله با تورم و پناهگاهی در مقابل تضعیف ارزش پول است.»

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

19 − یک =

طراحی ربات سفارشی