سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

قانون جدید آنگولا؛ استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال زندانی خواهند شد

قانون جدید آنگولا؛ استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال زندانی خواهند شد

آنگولا به طور رسمی استخراج ارزهای دیجیتال را در راستای محافظت از امنیت انرژی ملی خود ممنوع کرد. این قانون که از روز ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) اجرایی شده، باعث شد تا سفارت چین به شهروندان خود در این کشور هشدار دهد که از این قانون تخطی نکنند. طبق این قانون، افرادی که تجهیزات ماینینگ داشته باشند ممکن است تا ۵ سال زندان در انتظار آنها باشد و تمام تجهیزات توسط دولت مصادره خواهد شد. همچنین در صورتی که شخصی به‌طور مستقیم در فرایند استخراج ارزهای دیجیتال دخالت داشته باشد، ممکن است با ۱۲ سال زندان روبه‌رو شود. گفتنی است.

گفتنی است که آنگولا یکی از کشورهای ثروتمند آفریقا محسوب می‌شود و ذخایر انرژی و نفتی زیادی در اختیار دارد و عضو سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) است.خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

1 × 2 =

طراحی ربات سفارشی