سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: سلطه بیت کوین بر بازار در یک نقطه حساس قرار دارد

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: سلطه بیت کوین بر بازار در یک نقطه حساس قرار دارد

دنیای ارزهای دیجیتال شاهد گمانه‌زنی‌هایی در مورد یک تغییر احتمالی در سلطه بر بازار است. بیت کوین، پادشاه بی‌چون و چرای این عرصه در طول یک دهه گذشته، شاهد به چالش کشیده شدن سلطه‌اش از سوی آلت‌ کوین‌ ها است. تحلیلگر «اگراگ کریپتو» یک نقطه بحرانی را شناسایی کرده که می‌تواند سرنوشت سلطه بیت کوین یا رشد آلت‌کوین‌ها را رقم بزند. بر اساس تحلیل این کارشناس، در صورتی که سطح سلطه بیت کوین از ۵۷,۵ درصد فراتر رود، می‌تواند موجب یک جریان قوی و هجوم سرمایه‌گذاران به آن شود که این امر می‌تواند موقعیت بیت کوین به عنوان ارزشمندترین ارز دیجیتال را تثبیت کند. از سوی دیگر، اگر سطح سلطه بیت کوین از ۵۰ درصد پایین‌تر برود، می‌تواند جرقه انقلاب آلت‌کوین‌ها باشد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × سه =

طراحی ربات سفارشی