سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

قانون اول پولدار شدن

قانون اول پولدار شدن

قطعا اگر از هر کسی بپرسید که آیا تمایل داری پولدار شوی همه پاسخ خواهند داد بله! کسی نیست که برای فهمیدن قانون اول پولدار شدن و ثروتمند تر شدن اشتیاق نداشته باشد اما اگر همین سؤال را اینگونه بپرسیم برای پولدار شدن خود چه کار کرده‌ای؟ پاسخ ها بسیار کمتر، همراه با تامل و فکر کردن است! اما خوب بعد از کمی فکر کردن شاید چیز هایی بگوییم، مثلا بگوییم:


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس


  • من در یک رشته تحصیلی خوب درس خوانده ام تا درآمد بالاتری داشته باشم
  • من سعی کردم بیشتر تلاش کنم تا درآمد بیشتری داشته باشم
  • من سعی کردم کارم را عوض کنم تا درآمد بیشتری داشته باشم
  • من سعی کرده ام پولم را پس انداز کنم و کمتر خرج کنم
  • من سعی کرده ام وام بگیرم تا بتوانم خانه و یا ماشینی بهتر خرید کنم
  • من همزمان چند کار دارم تا درآمد بیشتری داشته باشم
  • من پولم را به دیگران داده ام تا برایم کار کنند و ….

و پاسخ‌های در همین شکل و شمایل اما کمتر کسی خواهد گفت که من آموزش‌هایی دیده‌ام تا بتوانم درآمد بیشتری داشته باشم و دلیل اینکه بسیار آدم های کمتری در اطراف ما از نظر مالی موفق هستند دقیقاً همین است که افراد کمتری بر روی آموزش خود برای کسب درآمد بیشتر زمان گذاشته اند و کار کرده اند. شاید قانون اول پولدار شدن این باشد که باید همین موضوع را بپذیریم که اگر تا امروز به آنچه می‌خواستیم برسیم نرسیده‌ایم حتما چیز هایی باید می دانسته‌ایم که نمی‌دانیم.

به قول رابرت کیوساکی

عصر فعلی که عصر اطلاعات است توصیه های قدیمی از قبیل «به دانشگاه برو، شغلی برای خودت دست و پا کن، پول پس انداز کن، همه بدهی ها و قرض هایت را پرداخت کن، برای طولانی مدت سرمایه گذاری کن، در چند زمینه مختلف سرمایه گذاری کن …» دیگر کاربردی ندارند.

باید بپذیریم که آموزش را پر قدرت شروع کنیم و راهی جز آموزش دیدن برای موفقیت مالی و افزایش هوش مالی در ایران وجود ندارد. بعد از همراهی با بیش از ۳۰۰۰ دانشجو و چندین سال فعالیت اقتصادی این موضوع کاملا برای من مشخص شده است که همه می خواهند موفق شوند اما همه اشتیاق آماده شدن برای آن را ندارند..! همه می خواهند ثروتمند شوند اما همه اشتیاق آموزش دیدن برای آن را ندارند..! شاید جالب باشد بدانید که ثروتمندترین و موفق‌ترین افراد جهان هنوز هم با وجود رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در حال یادگیری و آموزش هستند. بیل گیتس یکی از ۵ فرد ثروتمند جهان شروع روز خود را با آموزش‌های ویدئویی مربوط به کسب‌وکار خود آغاز می‌کند. وارن بافت یکی از بزرگ‌ترین سهام‌داران شرکت‌های بورسی معتقد است که در هر سال ۱۰ درصد از درآمد خود را باید صرف آموزش نمایید. با شنیدن این مثال‌ها یک سؤال بزرگ در ذهن افراد پیش می‌آید. آن هم این است که آیا نقطه انتهایی برای آموزش وجود دارد؟ واقعیت این سات که برای اینکه هر روز بهتر از دیروز باشیم، دائماً باید در حال آموزش دیدن بمانیم. با آموزش شروع کنیم، با آموزش پیش برویم و موفق شویم و با آموزش موفق بمانیم.

ایجاد یک زیرساخت مالی مطمئن از طریق آموزش

برخی در کلاس‌های آموزشی ام سوالی را به شکل های مختلف از می پرسند، سؤال این است {چگونه می‌توانیم ثروتمند شویم…؟} واین برخی به دنبال پیشنهاد راهی هستند که سریعا ثروتمند شوند، اما واقعیت داستان این است یادگیری ثروتمند شدن مثل یادگیری یک ساز موسیقی است مثلا برای یادگیری پیانو باید آموزش دید و تمرین کرد آن هم نه یک بار بلکه بارها و بارها ….و هیچ میانبری هم جز آموزش و تمرین برای ثروتمند شدن وجود ندارد برای همین موضوع باید قانون اول رسیدن به ثروت را برای خود آموزش دیدن قرار دهیم و خود را به یک متخصص تولید ثروت تبدیل کنیم فردی با هوش مالی بالا که به قول ضرب المثل معروف می‌تواند از آب هم کره بگیرد. بسیاری از افراد در زندگی به دنبال الگوبرداری از افراد موفق هستند و همیشه سعی دارند اسلوب و شیوه زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. کاربران باید بدانند آموزش‌ها همان شیوه‌نامه زندگی افراد موفق هستند. افرادی که از طرق مختلف و طی کردن مسیرهای سخت به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته‌اند، دست رنج خود را از این سختی‌ها به شکل آموزش‌هایی برای سایرین عرضه می‌دارند. ازاین‌رو آموزش دیدن به نوعی می‌تواند انتقال تجربیات افراد به سایرین نیز باشد. از این طریق می‌توانید علاوه بر یادگیری، با استفاده از تجربیات سایرین به بهترین‌ها دست بیابید.

چطور بدون آموزش پولدار شویم!؟

فکر کردن به این موضوع که چطور بدون آموزش پولدار شویم، دقیقاً مصداق همان یک‌شبه پولدار شدن است. اما ما به شما می‌گوییم که می‌توانید بدون آموزش هم پولدار شوید. در واقع یک‌راه برای رسیدن به موفقیت و پولدار شدن بدون آموزش وجود دارد. برای این کار شما می‌توانید مانند پیشینیان عمل کنید. به این فکر کنید که اولین انسانی که در هر عرصه به موفقیت رسیده درحالی‌که هیچ آموزشی برای آن وجود نداشته است، چگونه به این امر دست یافته است. برای این منظور شما می‌توانید هزاران راه و روش موجود را یکی پس از دیگری امتحان نمایید تا بالاخره در یکی از آنها موفق شوید. برای این کار احتمالاً نیاز به هزار سال عمر و سرمایه زیادی خواهید داشت. زیرا هم باید در این هزار سال زندگی کنید و هم سرمایه‌های خود را در مسیرهای مختلفی خرج کنید و آنها را از دست بدهید.

آموزش در واقع میانبری است که برای راه‌های نرفته خود می‌توانید از آن استفاده نمایید. بدون صرف هزینه‌های زیاد و در کمترین زمان ممکن درس‌هایی را که برای موفقیت لازم است، پشت سر بگذارید. موفق شدن بدون آموزش را می‌توانیم با یک مثال ساده بیان کنیم. تصور کنید که شما یک کارخانه تولید خودرو دارید و در حال حاضر قصد دارید اولین اتومبیل تولیدی خود را ساخته و روانه بازار کنید. از کجا باید شروع کنید؟ آیا به دنبال طرح‌ریزی برای ساخت بدنه و موتور خودرو خود می‌روید و یا قصد می‌کنید از اول به دنبال اختراع چرخ باشید؟ مسلماً شما می‌توانید از تجربیات بسیار گران‌بهایی که در عرصه تولید خودرو وجود دارد، استفاده نموده و با ادامه روندهای گذشته و تلفیق آنها با ایده‌های خود به دنبال بهترین‌ها باشید. برای استفاده از تجربیات دیگران شما نیز به آموزش خواهید داشت. برای پولدار شدن هم شما می‌توانید ایده‌های خود را با تجربیاتی که در زندگی افراد موفق وجود داشته تلفیق نمایید. پولدار شدن بدون استفاده از تجربیات دیگران و بدون آموزش دقیقاً مانند اختراع چرخ برای ساختن یک خودرو است.

وارن بافت:

سرمایه‌گذاری روی خودتان بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. توانایی‌های شما چیزیست که نمی‌تواند از شما گرفته شود. شما می‌توانید هرکاری را انجام دهید اما اگر توانایی‌تان را گسترش دهید، یک دارایی فوق‌العاده ارزشمند خواهید داشت که ۱۰ها برابر به سمت شما برمی‌گردد.

 

چطور در رسیدن به ثروت در سالهای عمر خود صرفه جویی کنیم؟

بسیاری از افراد درباره آموزش و آموزش دیدن دو تصور اشتباه دارند. برخی آموزش را اتلاف وقت می‌دانند و برخی هم آن را هزینه‌ای بی‌خود تلقی می‌کنند که جز خالی کردن جیب ما و چر کردن جیب سایرین نتیجه دیگری برای ما به دنبال ندارد. اما معجزه آموزش این است که می‌تواند مسیر چند ساله شما را برای رسیدن به هدفی کوتاه و مختصر کند. افراد برای تبحر پیدا کردن در حرفه‌ای سال‌ها به تلاش می‌پردازند و حاصل سال‌ها تلاش آنها در قالب آموزش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. درصد بالایی از افراد تصور می‌نمایند که حقوق بالا در گرو صرف زمان زیاد برای کار کردن است درحالی‌که حقوق بالا تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که دانش زیادی دارند و با این دانش خود می‌توانند کارها را در زمان کوتاه‌ترین انجام دهند و این دانش به دست نخواهد آمد جز با آموزش. شاید بدون آموزش بتوانیم با سعی و خطا فراوان و سالها زمان پیانو بزنیم اما با آموزش این مسیر را خیلی سریعتر و با آسودگی بیشتری طی می کنیم و به نتیجه های خارق العاده ای می رسیم. اگر سری به آمار مربوط به کسب‌وکارهای راه‌اندازی شده در کشور بزنید می‌توانید اهمیت آموزش را بهتر درک کنید.

طبق آمار ۸۰ درصد از کسب‌وکارهای ایجاد شده در همان سال اول با شکست مواجه شده و زنده نمی‌مانند و از ۲۰ درصد بقیه هم ۱۵ درصد تنها می‌توانند هزینه‌های خود را از کسب‌وکار خود استخراج کنند و تنها ۵ درصد به موفقیت می‌رسند. این نسبت دقیقاً با نسبت افرادی که برای کسب‌وکار خود به دنبال آموزش هستند برابری دارد. دو نفری را تصور کنید که هر دو برای ایجاد یک نوع کسب‌وکار وارد بازار می‌شوند. اولی بدون هیچ دوره آموزشی و تنها با علاقه و اشتیاق ثروتمند شدن شروع به کار کرده و به امید رسیدن به درآمد بالا، سرمایه‌های زیادی را در ریسک قرار می‌دهد. دومی اما ابتدا در دوره‌های آموزشی مربوط به کسب‌وکار خود شرکت می‌نماید و با الهام از تکنیک‌های روز اقدام به شرع کسب‌وکار خود می‌نماید و با فرض اینکه دوره آموزشی وی یک سال طول کشیده باشد، اکنون این توانایی را خواهد داشت تا در کمترین زمان کسب‌وکار خود را از نفر اول جلوتر ببرید. که البته اگر نفر اول هنوز ورشکسته نشده که تجربه نشان داده که در ۹۵ درصد مواقع این افراد سرانجامی جز شکست نخواهند داشت.

آموزش دیدن سخت است چه کار کنیم؟

به نقل از ارسطو ریشه‌های آموزش تلخ، اما میوه‌هایش شیرین است. دو مسیر مختلف برای صعود به قله را تصور کنید که یکی از این مسیرها دارای شیبی بسیار کم است. این مسیر نیاز به صرف زمان بسیار زیادی برای رسیدن به قله دارد جاده‌ای کم شیب که برای رسیدن به قله هزاران دور در مسیر خود به دور کوه چرخیده و در نهایت به قله می‌رسد. قدم گذاشتن در این مسیر هم سخت و خسته‌کننده است و هم‌زمان زیادی از کوهنوردان می‌گیرد. حقیقت دیگری که برای این مسیر وجود دارد این است که هیچ‌چیز پیش روی شما مشخص نیست. شما در هر دور نهایت می‌توانید تا انتهای همان دور را ببینید و بس. ازاین‌رو حتی این امکان وجود دارد مه مسیر از جایی دیگر ادامه نداشته باشد. راه دوم اما راه صعود به قله از مسیر کوتاه‌تر و از روی سنگ‌های بزرگ و صخره‌های ترسناکی است که هر لحظه امکان پرت شدن از روی آنها وجود دارد اما اگر بسیاری از کوهنوردان هستند که این مسیرها را با سرعت بالا و بدون هیچ احساس خطری و حتی با لذت طی می‌کنند.

بین شما و آنها چه تفاوتی وجود دارد؟

تنها و تنها یک کلمه است که تفاوت شما را با کوهنورد داستان بیان می‌دارد و آن هم آموزش است. وی با سپری کردن دوره‌های آموزشی هرچند سخت اکنون این توانایی را دارد که مسیری به این سختی را با خیال راحت و بدون ترس از نزدیک‌ترین راه بپیماید. هرچند هفته‌های خود را به آموزش دراین‌باره سپری کرده باشد. حال این مثال را برای ثروتمند شدن بسط بدهید. راه‌های رسیدن به ثروت آن هم بدون آموزش یا سخت و طولانی است و یا غیرممکن. اما با آموزش شما می‌توانید مسیرهای سخت زندگی خود را بدون ترس و با کمترین ریسک بپیمایید. آموزش‌ها مانند طناب‌هایی خواهند بود که شما را در مسیر صعود به صخره‌های سخت حفظ می‌نمایند و مانع از پرت شدن شما می‌شوند. بدون آموزش عبور از این راه ممکن نیست و چیزی جز نابودی برای افراد به دنبال نخواهد داشت.

بدون آموزش شما مجبور خواهید بود راه‌هایی را امتحان کنید که هیچ تضمینی برای موفقیت در آنها وجود نداشته و نیاز به صرف زمانی بسیار طولانی نیز دارند. شک نکنید گذاشتن این زمان علاوه بر اینکه زندگی ما را زیباتر می‌کند و به نوعی تفریح و سرگرمی هم محسوب می شود زیرا ما در مسیر رشد مالی تجربیات متعددی خواهیم داشت و با آدم های بسیار جالبی آشنا می شویم که معنای جدیدی به زندگی ما خواهند داد.بشخصه بهترین دوستانم را در مسیر آموزش پیدا کرده ام افرادی که چون به آموزش خود اهمیت می دهند انسان های موفق تر و بسیار بهتری نسبت به عام جامعه هستند.

آیا کسانی که به موفقیت مالی رسیده اند آموزش دیده اند؟

۱۰۰٪ بله! تمام کسانی که به هر موفقیتی رسیده اند آموزش دیده اند، در این موضوع شک نکنید. شاید کسی موفق شده باشد و کلاس آموزشی شرکت نکرده باشد و یا کتابی مطالعه نکرده باشد اما شکست های فراوانی که در کارش اتفاق افتاده معلم او بوده اند، سعی و خطا های بسیاری که به او آموخته اند چه کاری درست است و چه کاری درست نیست. اگر از خود من بپرسند که اگر به ۵ سال گذشته ات برگردی چقدر طول می کشد تا دوباره به اینجایی که هستید برسید؟ پاسخ من این است که شاید کمتر از ۱ سال! چون چیز هایی را می دانم که در هیچ آموزشی نیست و فقط با سعی و خطا به دست می‌آید اما اگر از من سؤال کنند اگر ۵ سال پیش هیچ آموزشی برای موفقیت نمی دیدی الان کجا بودی پاسخم این است که شاید درآمدی کمتر از ۱٪ درآمد فعلی خودم بودم و یا کسب و کار ناموفقی داشتم و یا در شرکتی به عنوان کارمند مشغول به کار بودم، به جرأت می توانم بگویم آموزش زندگی من را متحول کرده است. معلم من علاوه بر کتاب ها و دوره ها و اساتیدی که از آنها یادگرفته ام شکست ها و سعی و خطاهای فراوانی بوده که انجام داده ام اما قطعا آموزش‌هایی که گفتم به من کمک کرد که مسیری را که ممکن بود هرگز نروم و یا شاید بیش از ده‌ها سال طی کردنش زمان ببرد در ۵ سال طی کنم و این را مدیون آموزش‌هایی هستم که دیده ام. یادمان باشد قانون اول پولدار شدن آموزش دیدن است حال می توان این آموزش را فقط از سعی و خطا و شکست ها گرفت و یا با آموزش‌های دیگر مثل کلاس و کتاب خیلی سریع تر و آسان تر آموزش‌ها را دریافت کرد و کمتر غرق در دنیای درس عبرت از شکست ها شد. همین امروز تصمیم بگیرید به آموزش خود بسیار اهمیت دهید و همین امروز بعد از خواندن همین مقاله آموزشی را شروع کنید شک نکنید قطعا موفق خواهید شد!


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس


 

طراحی ربات سفارشی