سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

حقوق‌دان ارشد کوین بیس می‌گوید اتریوم کالا است

حقوق‌دان ارشد کوین بیس می‌گوید اتریوم کالا است

حقوق‌دان ارشد صرافی کوین بیس می‌گوید اتریوم کالا است نه اوراق بهادار. این در حالی است که شرکت کنسنسیس (Consensys) به دلیل تهدید به تنظیم مقررات اتریوم به‌عنوان یک اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه آن شکایت کرد.

پل گروال، حقوق‌دان ارشد کوین بیس، می‌گوید اتریوم کالا بوده و از کنسنسیس به خاطر ایستادگی در برابر تصمیمات SEC تشکر می‌کند. او می‌گوید SEC باید اذعان کند اتریوم کالا است نه اوراق بهادار. کنسنسیس نیز در توییتی توضیح داده که SEC به صورت خودسرانه اختیارات خود را توسعه داده و با طبقه‌بندی اتریوم به عنوان اوراق بهادار، ثبات و رشد آن را به خطر می‌اندازد.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهار × 1 =

طراحی ربات سفارشی