سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

دو وکیل SEC پس از توبیخ دادگاه به دلیل “سوءاستفاده فاحش” از قدرت، استعفا دادند

دو وکیل SEC پس از توبیخ دادگاه به دلیل “سوءاستفاده فاحش” از قدرت، استعفا دادند

بر اساس گزارش بلومبرگ که به نقل از منابع ناشناس است، دو وکیل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اخیراً پس از اینکه یک قاضی آژانس را به دلیل “سوء استفاده فاحش” از قدرت توبیخ کرد، استعفا دادند.

در این گزارش آمده است که SEC قصد داشت این دو وکیل را در صورت عدم استعفا از سمت خود اخراج کند. یک قاضی دادگاه منطقه‌ای فدرال در یوتا از وکلای SEC انتقاد کرده و گفته است که پرونده آن‌ها “با اظهارات نادرست و شهادت‌های اشتباه خدشه‌دار شده است.”

بر اساس این گزارش، SEC پلتفرم ارز دیجیتال Debt Box را متهم به کلاهبرداری ۴۹ میلیون دلاری از سرمایه گذاران کرد. ماه گذشته، قاضی رسماً کمیسیون SEC را به دلیل اشتباهات ادعایی خود در جمع آوری پرونده خود علیه این شرکت فراخواند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه + هشت =

طراحی ربات سفارشی