سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

شرکت سوسکوهانا بیش از یک میلیارد دلار ETF بیت کوین را به سبد دارایی خود اضافه کرد

شرکت سوسکوهانا بیش از یک میلیارد دلار ETF بیت کوین را به سبد دارایی خود اضافه کرد

شرکت تجارت جهانی و فناوری سوسکوهانا (Susquehanna) در حال انجام سرمایه‌گذاری‌های هنگفت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس بیت‌ کوین (BTC) است.

در یک پرونده جدید در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، این شرکت می‌گوید ۱۷،۲۷۱،۳۲۶ سهام ETF بیت کوین گری اسکیل (GBTC) را به مبلغ ۱.۰۹ میلیارد دلار خریداری کرده است.

این شرکت تجاری همچنین ۱,۳۴۹,۴۱۴ سهم از ETF فیدلیتی (FBTC) را به قیمت ۸۳.۷۴ میلیون دلار، ۵۸۳,۰۴۹ سهام ETF بلک راک را به قیمت ۲۳.۶ میلیون دلار خریداری کرد.

در مجموع این غول سرمایه‌گذاری با ۴۸۱ میلیارد دلار کل دارایی‌های تحت مدیریت، ۱.۳۱ میلیارد دلار در نه عدد ETF بیت کوین اسپات سرمایه‌گذاری کرده است.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سیزده + 7 =

طراحی ربات سفارشی